Soulad mezi hodnotovou nabídkou a profilem zákazníka

Kdy dosáhneme souladu mezi hodnotovou mapouprofilem zákazníka? Odpověď se nabízí sama: zákazníci musí být zaujati a nadšeni naší hodnotovou nabídkou.

Kdy to nastane? Pokud se nám podaří zaměřit se na důležité úkoly pro zákazníka, vyřešit jeho extrémní obtíže a dodat nutné přínosy, po kterých touží. Zdá se vám to složité?

Položte si následující otázky, které se týkají vaší hodnotové nabídky:

  • Opravdu se zaměřujete na ty nejpodstatnější obtíže vašich zákazníků?
  • Opravdu se zaměřujete na ty nejdůležitější přínosy pro vaše zákazníky?

Jak to uděláte prakticky?

  1. Vezměte si hodnotovou mapuzákaznický profil, které jste vytvářeli v předchozích aktivitách.
  2. Porovnejte mezi sebou řešení obtížítvorbu přínosů z hodnotové mapy s úkoly, obtížemipřínosy z profilu zákazníka.
  3. Pokud se některé řešení minimalizující obtíže nebo vytvářející přínosy nehodí k žádnému úkolu, obtíži nebo přínosu, pravděpodobně nebude vytvářet ani hodnotu pro zákazníky. Je tedy nadbytečné.

 

Příště si probereme tři druhy souladu.

 

Václav Sušeň

aktivní investor a podnikatel s myšlením investora

 

PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz

Václav Sušeň
aktivní investor podnikatel s myšlením investora
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů

  • Chcete dostávat užitečné rady a tipy pro podnikatele s myšlením investora? Jednejte jako aktivní investor a přihlašte se k odběru novinek!

  • Kategorie