Klíčovou složkou profilu zákazníka jsou úkoly, které se zákazníci pokoušejí zvládat ve svém pracovním nebo osobním životě.
Mohou to být:
Podstatné je sledovat tyto úkoly z perspektivy zákazníka.
Úkoly patří do jedné z kategorií:
Pro správné pochopení úkolů je potřeba zvážit kontext, ve kterém jsou vykonávány. Kontext může přinášet jistá omezení (např. telefonování během cesty: vlak, auto, letadlo, …) .
Ne všechny úkoly mají pro zakazníka stejnou důležitost. Při analýze úkolů potřebujeme prověřit a ohodnotit úkoly na škále od „důležitých“ po „nepodstatné“.
Příště se zaměřím na další část profilu zákazníka, a to na obtíže zákazníků.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investoraWatch Full Movie Online Streaming Online and Download
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz