Často se priority zákazníků mění podle kontextu. Proto je nutné kontext vždy zvážit před tvorbou hodnotové nabídky.
Proč je to důležité? V našem postupu tvorby profilu zákazníka hledáme jeho podstatné úkoly, které mají být splněny. Tím rozkrýváme jeho motivaci. Teprve pokud zvážíme kontext, dojdeme k tomu, že některé úkoly jsou mnohem podstatnější než jiné. To znamená, že kontext, ve kterém se zákazník nachází, mění úkoly, které se pokouší splnit.
Představte si zákazníka stejné restaurace v následujících situacích a přemýšlejte, jak kontext mění důležitost úkolů:
Podle těchto kontextů se budou měnit znaky hodnotové nabídky příslušné restaurace.
Příště probereme téma stejný zákazník, různá řešení.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz