Připravte si model hodnotové nabídky a lepící barevné lístečky.
Proces tvorby hodnotové mapy má následující kroky:
Vyvarujte se následujících chyb:
Pozor na to, že řešení obtíží a tvorba přínosů není to samé jako obtíže a přínosy. Nad řešením obtíží a tvorbou přínosů máte plnou kontrolu! Vytváříte hodnotovou nabídku a v ní se zaměřujete na konkrétní úkoly, obtíže a přínosy. Zákazník pak rozhoduje o tom, jaké úkoly, obtíže a přínosy skutečně má v daný okamžik. Pouze nejlepší hodnotové nabídky pokrývají to, co je pro zákazníka nejpodstatnější a navíc to, co umíte udělat velmi dobře.
Vytvořením hodnotové mapy a profilu zákazníka máte dokončené dva klíčové komponenty modelu hodnotové nabídky.
Příště se podíváme na soulad mezi hodnotovou mapou a profilem zákazníka.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz