Stejný zákazník, různá řešení

Dnešní svět je plný konkurenčních hodnotových nabídek, které bojují o stejné zákazníky a jejich limitovanou pozornost.

Například to, jak bude zákazník trávit volný čas, záleží na mnoha faktorech. Navíc si může vybírat z velkého množství hodnotových nabídek (kino, restaurace, divadlo, …).

Vždy potřebujeme přijít na skutečné touhy našich zákazníků. Při hledání zákaznických úkolů, obtíží a přínosů je potřeba rozšířit úhel záběru a neomezovat se hranicemi současných hodnotových nabídek.

Rada na závěr:

Snažte se maximálně pochopit své zákazníky a nedávejte si žádné limity. Odhalte všechny skutečně podstatné zákaznické úkoly, obtíže a přínosy. Teprve pak dávejte dohromady svou hodnotovou nabídku!

 

Předpokládám, že po mých miniseriálech o podnikatelském modelumodelu hodnotové nabídky jste teď opravdu dostatečně vybaveni k rozhodnutí, vybudovat systém, který bude řídit firmu, zatímco vy budete řídit systém.

 

Václav Sušeň

aktivní investor a podnikatel s myšlením investora

 

PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz

Václav Sušeň
aktivní investor podnikatel s myšlením investora
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů