Dnešní svět je plný konkurenčních hodnotových nabídek, které bojují o stejné zákazníky a jejich limitovanou pozornost.
Například to, jak bude zákazník trávit volný čas, záleží na mnoha faktorech. Navíc si může vybírat z velkého množství hodnotových nabídek (kino, restaurace, divadlo, …).
Vždy potřebujeme přijít na skutečné touhy našich zákazníků. Při hledání zákaznických úkolů, obtíží a přínosů je potřeba rozšířit úhel záběru a neomezovat se hranicemi současných hodnotových nabídek.
Rada na závěr:
Snažte se maximálně pochopit své zákazníky a nedávejte si žádné limity. Odhalte všechny skutečně podstatné zákaznické úkoly, obtíže a přínosy. Teprve pak dávejte dohromady svou hodnotovou nabídku!
Předpokládám, že po mých miniseriálech o podnikatelském modelu a modelu hodnotové nabídky jste teď opravdu dostatečně vybaveni k rozhodnutí, vybudovat systém, který bude řídit firmu, zatímco vy budete řídit systém.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz