Proč do hodnotové nabídky patří tvorba přínosů?

Tvorba přínosů kompletuje hodnotovou mapu. Přínosy jasně definují, jak dosáhnete výsledky a výhody, které zákazníci očekávají, po kterých touží nebo které by je překvapily.

Stejně jako u obtíží platí, že zákazníky zajímají ty přínosy, které jsou pro ně podstatné a také to, v čem se lišíte. To znamená, že nemusíte zahrnout každý přínos, který jste identifikovali.

Na co se zaměřit? Jaké přínosy pomohou zákazníkům? Naše výrobky a služby mohou pomoci:

  • zajistit úspory
  • dodat očekávané nebo lepší výsledky
  • překonat ostatní nabídky
  • zjednodušit práci nebo život
  • vyptvořit pozitivní společenské dopady
  • naplnit touhy a přání
  • vyprodukovat pozitivní výsledky
  • přijmout ochotněji naši nabídku

Ne na všech přínosech zákazníkům skutečně záleží. Při analýze potřebujeme přínosy prověřit a ohodnotit na škále od „nutné“ po „příjemný bonus“.

 

Příště si ukážeme, jak prakticky vytvořit hodnotovou nabídku.

 

Václav Sušeň

aktivní investor a podnikatel s myšlením investora

 

PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz

Václav Sušeň
aktivní investor podnikatel s myšlením investora
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů