Minule jsme probrali hledání souladu mezi hodnotovou mapou a profilem zákazníka. Hledání souladu je proces vytváření hodnotové nabídky pro konkrétní produkty a služby, které odpovídají skutečně podstatným úkolům, obtížím a přínosům zakazníků. Úspěšná hodnotová nabídka reprezentuje soulad mezi tím, co firma nabízí , a tím, co zákazníci očekávají a požadují.
V reálném životě hledáme postupně 3 druhy souladu:
Soulad mezi problémem a řešení (řešení pro daný problém: Problem-Solution Fit) je tehdy, pokud:
Soulad mezi produktem a trhem (trh pro daný produkt nebo produkt pro daný trh: Produkt-Market Fit) je tehdy, pokud:
Soulad s podnikatelským modelem (škálovatelnost a ziskovost) je tehdy, pokud:
Příště se podíváme na zákaznické profily v B2B.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz