Tvorba přínosů kompletuje hodnotovou mapu. Přínosy jasně definují, jak dosáhnete výsledky a výhody, které zákazníci očekávají, po kterých touží nebo které by je překvapily.
Stejně jako u obtíží platí, že zákazníky zajímají ty přínosy, které jsou pro ně podstatné a také to, v čem se lišíte. To znamená, že nemusíte zahrnout každý přínos, který jste identifikovali.
Na co se zaměřit? Jaké přínosy pomohou zákazníkům? Naše výrobky a služby mohou pomoci:
Ne na všech přínosech zákazníkům skutečně záleží. Při analýze potřebujeme přínosy prověřit a ohodnotit na škále od „nutné“ po „příjemný bonus“.
Příště si ukážeme, jak prakticky vytvořit hodnotovou nabídku.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz