Jaké jsou další stavební prvky v podnikatelském modelu?

Minule jsem se zaměřil na zákaznické segmenty a hodnotové nabídky. Dnes budu pokračovat se zbývajícími stavebními prvky.

Kanály představují způsob, jak firma komunikuje se zákaznickými segmenty a jak k nim přistupuje, aby jim předala hodnotovou nabídku.

Vztahy se zákazníky pokrývají získání, udržení a růst zákazníků.Watch Full Movie Online Streaming Online and Download

Zdroje příjmů je hotovost, kterou firma generuje z každého zákaznického segmentu.

Klíčové zdroje zahrnují nejdůležitější aktiva, která jsou nutná k tomu, aby podnikatelský model fungoval. Umožňují firmě vytvořit a prezentovat hodnotovou nabídku, proniknout na trhy, udržovat vztahy se zákaznickými segmenty a generovat příjmy.

Klíčové činnosti jsou nejdůležitější aktivity, které musí firma vykonávat.

Klíčová partnerství jsou všichni dodavatelé a partneři, kteří jsou nutní k tomu, aby podnikatelský model fungoval.

Struktura nákladů jsou veškeré náklady související s fungováním podnikatelského modelu.

Teď již máte představu o stavebních prvcích podnikatelského modelu a o jejich vzájemném propojení. Je jasné, že tento model firmy není statický a neustále se vyvíjí. Na firmu působí jak vnitřní faktory (které můžeme kontrolovat, ovlivňovat a řídit), tak i vnější faktory (které nemůžeme ovlivňovat a na které musíme přiměřeně reagovat). O tom si povíme příště.

 

Václav Sušeň

aktivní investor a podnikatel s myšlením investora

 

PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz

Václav Sušeň
aktivní investor podnikatel s myšlením investora
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů