Minule jsem se zaměřil na zákaznické segmenty a hodnotové nabídky. Dnes budu pokračovat se zbývajícími stavebními prvky.
Kanály představují způsob, jak firma komunikuje se zákaznickými segmenty a jak k nim přistupuje, aby jim předala hodnotovou nabídku.
Vztahy se zákazníky pokrývají získání, udržení a růst zákazníků.Watch Full Movie Online Streaming Online and Download
Zdroje příjmů je hotovost, kterou firma generuje z každého zákaznického segmentu.
Klíčové zdroje zahrnují nejdůležitější aktiva, která jsou nutná k tomu, aby podnikatelský model fungoval. Umožňují firmě vytvořit a prezentovat hodnotovou nabídku, proniknout na trhy, udržovat vztahy se zákaznickými segmenty a generovat příjmy.
Klíčové činnosti jsou nejdůležitější aktivity, které musí firma vykonávat.
Klíčová partnerství jsou všichni dodavatelé a partneři, kteří jsou nutní k tomu, aby podnikatelský model fungoval.
Struktura nákladů jsou veškeré náklady související s fungováním podnikatelského modelu.
Teď již máte představu o stavebních prvcích podnikatelského modelu a o jejich vzájemném propojení. Je jasné, že tento model firmy není statický a neustále se vyvíjí. Na firmu působí jak vnitřní faktory (které můžeme kontrolovat, ovlivňovat a řídit), tak i vnější faktory (které nemůžeme ovlivňovat a na které musíme přiměřeně reagovat). O tom si povíme příště.
Václav Sušeň
aktivní investor a podnikatel s myšlením investora
PS: Pokud potřebujete pomoci a hledáte aktivního investora kontaktujte mně na www.vaclavsusen.cz